Home / Kim jesteśmy / Biuro prasowe

Biuro prasowe

  • Danone najbardziej pożądanym pracodawcą wśród profesjonalistów
    27/04/2017

    Danone jednym z najbardziej pożądanych pracodawców

    Danone, producent świeżych produktów mlecznych, po raz kolejny znalazł się na podium najlepszych firm z branży FMCG, ocenianych w badaniu firmy rekrutacyjnej Antal "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów". Jest to wyróżnienie szczególne, oparte na opinii ponad 3300 specjalistów i menedżerów z całej Polski, którzy wskazywali wymarzonych pracodawców w sposób spontaniczny. 

  • Biały Listek Polityki dla spółek DANONE, Żywiec Zdrój, NUTRICIA oraz Danone. Działania CSR
    27/04/2017

    Spółki DANONE wyróżnione Białymi Listkami CSR Tygodnika Polityka!

    Firmy Danone, NUTRICIA i Żywiec Zdrój wyróżnione Białymi Listkami CSR Tygodnika Polityka! NUTRICIA i Danone z wyróżnieniami projektów wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

  • Danone, Bieruń, Fabryka, jogurt, transformacja, rozwój
    25/04/2017

    Nowy potencjał fabryki Danone w Bieruniu

    57 nowych rodzajów produktów, przyrost liczby miejsc pracy o 26 procent i 8 nowo zainstalowanych linii technologicznych. To tylko skrótowe podsumowanie strategicznych zmian, jakie nastąpiły w ostatnich dwóch latach w fabryce Danone w Bieruniu. Dzięki zaangażowaniu pracowników i wprowadzonym zmianom fabryka Danone zwiększa swój potencjał, a dążenie do niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe, stało się teraz jeszcze bardziej realne.

  • DANONE: butelka w 100% biodegradalna od Żywiec Zdrój
    07/04/2017

    DANONE pracuje nad stworzeniem butelki w 100% biodegradowalnej!

    DANONE, do którego w Polsce należy Żywiec Zdrój, oraz Nestle Waters - światowi liderzy w produkcji wody butelkowanej - połączyli siły by wspólnie z Origin Materials - pochodzącym z Kalifornii startupem, stworzyć plastikową butelkę PET wykonaną w całości z odnawialnych i zrównoważonych materiałów. 

  • Actimel, Danone, mam moc
    28/03/2017

    Szymon Majewski nowym ambasadorem marki Actimel! W piosence swojego autorstwa przekonuje, że bycie hipsterem to nie lada wyzwanie!

    Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ell’a. Piosenka ma przekonać, że nasza wewnętrzna siła zależy od nastawienia i walki z przeciwnościami losu.

Napisali o nas