Marketing

W grupie spółek DANONE pracujemy na silnych i lubianych przez miliony konsumentów markach – nie tylko globalnych i regionalnych, ale również lokalnych.

APLIKKUJ DO NAS

Podejmuj strategiczne decyzje biznesowe

Dołączając do naszego zespołu będziesz mieć wpływ na podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych na każdym etapie życia produktu – od rozwijania nowych formatów czy wariantów smakowych, po tworzenie komunikacji do konsumentów. Pomysły oraz działania podejmowane przez pracowników tego działu realnie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, a także na kształt całego biznesu, ponieważ często to właśnie marketing inicjuje procesy i wskazuje kierunki rozwoju produktów współpracując przy projektach w zespołach między-działowych.

Obszary rozwoju w ramach Marketingu

W obszarze Marketingu Produktowego (Brand Marketingu) dbamy o strategię rozwoju naszych marek od momentu powstania pomysłu po wprowadzenie produktu na rynek. Definiujemy lokalne, bądź współtworzymy globalne strategie, wraz z agencjami kreatywnymi tworzymy koncepty kreatywne na kampanie i wspólnie z naszymi kolegami z innych działów uczestniczymy w rozwoju opakowań produktów oraz tworzeniu promocji konsumenckich. Badamy, testujemy, analizujemy… a wszystko to w szybkim tempie, bo rozumiemy wagę naszej pracy dla całego biznesu.

Istotnych informacji na temat rynku dostarcza naszym spółkom obszar Strategii i Wiedzy o Konsumencie. To my wspieramy marki przeprowadzając dziesiątki analiz danych rynkowych i badań konsumenckich rocznie. Udoskonalamy metodologie badawcze oraz przygotowujemy dane na temat sytuacji rynkowej, oczekiwań klientów i konsumentów, a następnie przekładamy je na nasze realia i pomagamy zrozumieć mechanizmy rządzące wyborami konsumentów, poszczególnych spółek DANONE.

  

Zespoły Digital i Komunikacji Marketingowej to osoby, które dbają o odpowiednią komunikację i rozwój pozycjonowania naszych marek we właściwych kanałach komunikacji zarówno online jak i offline. To tutaj planujemy strategie, które realizują nasze cele biznesowe, budują widoczność naszych produktów planując i tworząc – w porozumieniu m.in. z obszarem marketingu produktowego - zróżnicowane kampanie dla mediów oraz prowadząc nieustanny dialog z naszymi konsumentami.

Dobrze mieć możliwości

Poznaj obszary, w których możesz rozwijać się w DANONE

Aktualności