Aktualności
Akademia Opieki Długoterminowej szansą na poprawę opieki nad pacjentem w domu
Zgodnie z prognozą GUS w 2050 r. osoby starsze (w wieku 60 lat i więcej) będą stanowić aż 40,4% mieszkańców Polski. Konsekwencją zaawansowanego procesu starzenia się społeczeństwa staje się konieczność rozwoju opieki długoterminowej dla pacjentów przewlekle chorych i osób starszych.
więcejŻywiec Zdrój po raz kolejny wspiera miasto Żywiec w odbudowie drzewostanu w zabytkowym Parku Miejskim
7 października władze miasta Żywca oraz przedstawiciele Żywiec Zdrój, jednej ze spółek DANONE, po raz kolejny potwierdzili partnerską współpracę. Firma zadeklarowała wsparcie finansowe w wysokości 20 tysięcy złotych na odbudowę drzewostanu w zabytkowym Parku Żywieckim, który ucierpiał w efekcie nawałnic, jakie przeszły nad regionem ostatniej wiosny.
więcejŻywiec Zdrój rozbudowuje zakład rozlewniczy w gminie Radziechowy - Wieprz
Lider rynku wody butelkowanej, spółka należąca do grupy spółek DANONE, chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów, rozbudowuje zakład rozlewniczy w gminie Radziechowy - Wieprz. Oprócz zwiększenia potencjału zakładu oraz wzrostu zatrudnienia, inwestycja przyniesie najnowocześniejsze rozwiązania ekologiczne. Dbałość o środowisko naturalne to - obok promocji prawidłowych nawyków żywieniowych - kluczowy element misji firmy.
więcejWyniki badania „Polacy o segregacji śmieci”
Ponad 90 procent Polaków deklaruje, że na co dzień segreguje odpady, a znajomość zasad segregacji nie stanowi dla nich problemu. Jednak, jak wynika z badań przeprowadzonych przez Żywiec Zdrój, jedną ze spółek DANONE, ponad 40 procent konsumentów nie wie, że plastik powinien trafiać zawsze do żółtego kosza, a dodatkowo prawie tyle samo Polaków nie segreguje odpadów, ponieważ uważa, że mieszają się potem w śmieciarce. Żywiec Zdrój wraz z zaangażowanymi w kampanie #dożółtegokosza gwiazdami, takimi, jak Joanna Krupa, Michał Piróg, Reni Jusis czy Ania Dereszowska edukują i obalają mity związane z recyklingiem.
więcej,,NASZ DANONE JEST DLA CIEBIE” – pracownicy w nowej kampanii wizerunkowej grupy spółek DANONE w Polsce
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, DANONE podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju, z którego firma jest znana.
więcej