Tak pyszne, że aż strach!
Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”.
W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię uzupełnią działania w internecie na YouTube. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom zaś zakupem mediów digital - agencja K2. Działania public relations prowadzone są przez wsparcie wewnętrzne firmy Danone.
Do wygrania SCARYPETKI z Małym Głodem
W ramach kampanii reklamowej Danio „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!” w listopadzie br. odbędą się konkursy w Sieci Sklepów abc oraz w sieci Delikatesy Centrum, w których do wygrania są skarpetki z wizerunkiem jednego z najbardziej lubianych przez konsumentów bohaterów na rynku – Małego Głoda. Wystarczy kupić 3 dowolne produkty Danio, zachować paragon i wykonać zadanie konkursowe dedykowane pod daną sieć sklepów. W Sieci Sklepów abc należy dokończyć zdanie Głód ma wielkie oczy, bo…zaś w sklepach Delikatesy Centrum wystarczy zastanowić się jaka jest Twoja metoda na wystraszenie Głoda. Odpowiedź należy wysłać przez stronę www.scarypetki.pl . Konkurs w sieci abc potrwa od 8 do 21 listopada 2018, zaś w sieci Delikatesy Centrum w dniach 22 – 28 listopada 2018. Za koncepcję kreatywną konkursu odpowiada NAV agency.
Danio to mleczny, kremowy serek homogenizowany dostępny w wielu wariantach smakowych: m.in. waniliowym, owocowym, czekoladowo-orzechowym i z dodatkiem czekolady. To marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych.*** Danio to pożywna i pyszna przekąska, dostępna w formie kremowego serka homogenizowanego w kubeczku i saszetce oraz smacznego shake'a do picia.
*Nielsen MSSierpien’18,
**Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, w okresie skumulowanym 12.2015-11.2016).
*** Danone za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska bez dyskontów MAT Total 2017 udziały i sprzedaż wartościowa.