minerals active

Nowy rok – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+

Nowa odsłona kampanii „I wracasz do pionu” wystartowała z początkiem roku, a więc w czasie, kiedy wielu z nas zaczyna realizację swoich noworocznych postanowień. Warto dopisać do nich troskę o swoje zdrowie i prawidłowe nawodnienie. Żywiec Zdrój Minerals+, który – dzięki zawartości magnezu, cynku oraz witamin z grupy B – wspiera prawidłową pracę serca oraz regenerację organizmu, będzie sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu. Korzyści płynące z sięgania po produkt zostały zaprezentowane w kampanii, która wystartowała z początkiem stycznia w telewizji, prasie oraz w mediach społecznościowych.

Nowa odsłona kampanii to kontynuacja działań, jakie marka Żywiec Zdrój realizowała wiosną i latem ubiegłego roku. Jej celem jest podkreślenie, że Minerals+ to produkt dostarczający w 1 litrze aż 75% dziennego zapotrzebowania* na magnez, cynk oraz witaminy B3, B5 i B6. Przykładowo dzięki znaczącej zawartości magnezu wspiera pracę serca, układu nerwowego oraz dba o regenerację organizmu po wysiłku**. Ponadto, produkt nie zawiera cukru, słodzików, konserwantów czy barwników. Żywiec Zdrój Minerals+ to zupełnie nowa propozycja marki w segmencie wód i napojów wysokozmineralizowanych z dodatkiem witamin.


Żywiec Zdrój Minerals+ to produkt absolutnie wyjątkowy, dlatego zależało nam, żeby wpisać się z działaniami
w okres, w którym więcej uwagi poświęcamy naszym nawykom oraz zdrowiu. W kampanii skupiamy się na dotarciu m.in. do osób dojrzałych, które powinny z jeszcze większą uwagą odpowiadać na potrzeby swojego ciała, zwłaszcza serca i układu krwionośnego. Zawartość magnezu i witamin ma tutaj kluczowe znaczenie. Ich niedobór w diecie ma bowiem negatywny wpływ na funkcjonowanie organizmu. Dzięki Żywiec Zdrój Minerals+ możemy temu przeciwdziałać w bardzo prosty sposób, uzupełniając codzienną dietę o niezbędną dawkę składników mineralnych oraz witamin z grupy B zawartych w tym produkcie – mówi Katarzyna Oziemkiewicz Brand Manager Żywiec Zdrój.


Dla dbających o swoje zdrowie

Poza kampanią reklamową, marka prezentuje także odświeżone opakowanie produktu. Nowa etykieta w bardziej widoczny sposób komunikuje niewątpliwą zaletę Żywiec Zdrój Minerals+, jaką jest dostarczenie w 1 litrze aż 75% dziennego zapotrzebowania* na magnez, cynk oraz witaminy B3, B5 i B6. Produkt skierowany jest do wszystkich, którzy dbają o prawidłowy poziom składników mineralnych, witamin oraz o prawidłowe nawodnienie organizmu. Szczególnie polecany jest osobom aktywnym fizycznie jak i tym, które z racji przekroczenia 50. roku życia więcej uwagi powinny poświęcić swojemu zdrowiu.

„I wracasz do pionu” – szczegóły kampanii

Działania w ramach kampanii pod hasłem „I wracasz do pionu” będą widoczne w telewizji, radiu, prasie i kanałach digitalowych. Dodatkowo marka podjęła współpracę z Joanną Jędrzejczyk, Danielem Kuczajem (Qczaj), Karolem Kłosem, Adamem Woronowiczem, czy Katarzyną Dowbor, którą będzie można zobaczyć w serii wywiadów w prasie oraz radiu. Za komunikację nowej odsłony kampanii odpowiadają: agencja VMLY&R (koncepcja kreatywna & digital), Lemon Film (produkcja spotu TV), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made (komunikacja z mediami i działania contentowe) oraz Lettly (współpraca z influencerami).

 

*RWS – referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 Kj/2000 kcal). Butelka 1,2 L zawiera 4,8 porcji. Dla przeciętnej osoby dorosłej: 4 porcje (1L) pokrywają 75% dziennej RWS witamin B3, B5, B6 oraz magnezu i cynku. Nie należy przekraczać dziennej RWS. Indywidualne zapotrzebowanie na składniki odżywcze może się różnić w zależności od wieku, płci i stanu fizjologicznego. Ważna jest zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia.

**Magnez pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i mięśni (w tym mięśnia sercowego).

 

Aktualności