W nowej akcji Danonki uczą dzieci, jak dbać o naturę
Dzieci w wieku przedszkolnym codziennie uczą się czegoś nowego, a najszybciej zdobywają nową wiedzę... poprzez zabawę! Swoją nową akcją marka Danonki pokazuje, jak istotne jest dbanie o naturę. Dzięki kolekcji edukacyjnych magnesów dzieci mogą wkroczyć do magicznego świata Danonka, który pokaże im różne aspekty dbania o środowisko.
Na początku stycznia w sklepach pojawią się promocyjne opakowania Danonków, do których dołączone będą magnesy z lubianym przez dzieci bohaterem marki – Danonkiem. Kolekcja edukacyjnych magnesów liczy 10 sztuk. Jej uzbieranie będzie dla dzieci świetną zabawą, natomiast dla rodziców to okazja do wytłumaczenia przedszkolakom, jak ważne jest środowisko naturalne.
Każdy z magnesów pokazuje inny aspekt dbania o naturę – w kolekcji znalazł się między innymi magnes ilustrujący sadzenie drzew, karmienie ptaków, podlewanie roślin, ale Danonek uczyć też będzie oszczędzania energii i zasobów naturalnych.
By dostarczyć rodzicom pomysłów na ekologiczną edukację dzieci, w sklepach dostępne będą też książeczki edukacyjne, a na stronie www.danonki.pl pojawi się m.in. gra edukacyjna nawiązująca do idei kampanii.
Nauka poprzez zabawę
Produkty mleczne są ważnym elementem codziennej diety dziecka. Serki i jogurty marki Danonki zawierają witaminę D i wapń, czyli składniki potrzebne do prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci. Zrównoważona i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia są ważne dla zachowania zdrowia.
– Tworzymy pyszne i wartościowe produkty dla dzieci, chcemy teraz także zaoferować ich rodzicom proste narzędzie, które umożliwi naukę o różnych aspektach ochrony środowiska podczas wspólnej zabawy. Nasze serki i jogurty smakują dzieciom, a dzięki kolekcji magnesów pomogą im poznać kolorowy świat natury – mówi Natalia Brewczyńska, starszy kierownik ds. aktywacji marki Danonki.
Danonki oferują kilka wariantów produktów dopasowanych do różnych potrzeb i okazji: m.in. serki i jogurty na wynos oraz jogurty do picia w różnych smakach. Wszystkie produkty marki są tworzone pod troskliwym okiem specjalistów od jakości i na każdym etapie poddawane dokładnej i surowej kontroli. Danonki posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.